احساس ميكنم حرف هايى كه از دهنم بيرون مياد هنوز به گوش كس
احساس ميكنم حرف هايى كه از دهنم بيرون مياد هنوز به گوش كسى نرسيده بلافاصله توى هوا تبخير ميشه، گاهى فكر ميكنم هر كارى كه براى آدماى اطرافم كردم مثل اداهاى جلوى ديوار سيمانى بى فايده و اثر بوده، نميدونم كدوممون خالى تريم، من يا بقيه، ولى براى دوام آوردن بايد بشم بى عكس العمل ترين آدم اين شهر!
______
۲۲.۰۹
۳:۰۱
______
______
۲۲.۰۹
۳:۰۱
______
- ۶.۵k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط