{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من تمام دین خود را در طوافِ چشمِ تو ؛

من تمام دین خود را در طوافِ چشمِ تو ؛
هفتمین دورم کجا بود ؟! دور اول باختم ..
دیدگاه ها (۰)

دلتنگی خنده او....🥺#رهبر_شهیدم

برای ایستادن پای ایرانسن معنا نداردگاهی یک پیرزنمحکم‌تر از ی...

من تمامِ دین خود را در طوافِ چشمِ تو.‌‌‌.....هفتمین دورم کجا...

من باختم یا تو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط