{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلگیرم توهم مثل همه دوسم نداشتی ...دلگیرم توهم مثل همه تن

دلگیرم توهم مثل همه دوسم نداشتی ...دلگیرم توهم مثل همه تنهام گذاشتی ...دلگیرم اینم ازتو
دلگیرم چیشد اون همه حرف عاشقونه ...دلگیرم نمیبخشم تورو یادت بمونه ...دلگیرمممم اینم ازتو
دیدگاه ها (۱)

مرداگریه میکننن این سواله ؟؟؟

درگیرممم باحس تووو ندیدم من مثل تو ارووومممم تواینجایییی بمو...

رفیق فابت کیه؟؟؟؟

متولدچه ماهی هستی ؟؟؟؟؟؟

#مافیا_عزیز_من#Part15بعد از بوسه ی طولانی که فلیکس شروع کرده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط