{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قرمز ، مث خون تو رگهام...

قرمز ، مث خون تو رگهام...
دیدگاه ها (۲)

بی انتها...

آقا خوشگله

همیشه باید به آینده نگاه کرد...نگاه کرد و امید داشت. . .امید...

تنهایی و ماشین و red line...

شدی مثل خون تو رگهام

تو شدی مث خون رگام... استقلالم💙✨

وایب سبزای قشنگ تموم شدن وایب بعدیمون چی باشه؟۱. آبی۲. قرمز۳...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط