{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم به جوجه ادمینای کیسه.شما فکر دشمنای جوجه عقابتون ب

تقدیم به جوجه ادمینای کیسه.شما فکر دشمنای جوجه عقابتون باش که دیشب گف فهمیدم تو کیسه دشمن زیاد دارم😂 🙏
این شیش فصل اگه گوه خوری مارو نمیکردی وجاش فکر باشگات بودی الان وضعت این نبود
دیدگاه ها (۱)

چقده خوجله این فرنازمون😍 😍 😍

کیا💩 خور پرسپولیس هستن؟

اگه امسال هم قهرمان شدیم جام رو تقدیم کنیم به کیسه کشا تا بی...

#مافیای_عاشق p:3 خب سلام سلام عشق ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط