گاهی فکر میکنم
گاهی فکر میکنم
که اگر زمین بلرزد...
که اگر یک تارِ مو از سرِ یکی از
عزیزانم کم شود...
چه بر سرم خواهد آمد؟
تصور میکنم دنیای بدونِ آنها را
و شاید ساعتها برای همین تصور هم گریه میکنم!
کنارم هستند اما ترسِ از دست دادنشان
لذتِ دوست داشتنشان را از من میگیرد
کنارم هستند و نادیده شان میگیرم
کنارم هستند و از بودنِ کنارشان لذت نمیبرم!
ما را
نه رفتن آدم ها
گاهی ترس از دست دادنشان نابود میکند!
ما را بیشتر از زلزله
ترس از زلزله از پا در خواهد آورد
که اگر زمین بلرزد...
که اگر یک تارِ مو از سرِ یکی از
عزیزانم کم شود...
چه بر سرم خواهد آمد؟
تصور میکنم دنیای بدونِ آنها را
و شاید ساعتها برای همین تصور هم گریه میکنم!
کنارم هستند اما ترسِ از دست دادنشان
لذتِ دوست داشتنشان را از من میگیرد
کنارم هستند و نادیده شان میگیرم
کنارم هستند و از بودنِ کنارشان لذت نمیبرم!
ما را
نه رفتن آدم ها
گاهی ترس از دست دادنشان نابود میکند!
ما را بیشتر از زلزله
ترس از زلزله از پا در خواهد آورد
- ۲۹۲
- ۰۷ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط