#تلنگر
#تلنگر
بعضی ها به خداوندومعصوم درقالب جک،شوخی،تهمت و...توهین هایی میکنندومن و توسکوت اختیارکرده ،خداوندراناراضی میکنیم.اگرجرأت حق گویی نداریم حداقل محیط راترک کنیم تاگرفتارآتش عذابشان نشویم.
بعضی ها به خداوندومعصوم درقالب جک،شوخی،تهمت و...توهین هایی میکنندومن و توسکوت اختیارکرده ،خداوندراناراضی میکنیم.اگرجرأت حق گویی نداریم حداقل محیط راترک کنیم تاگرفتارآتش عذابشان نشویم.
- ۱۸۵
- ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط