{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدانم چگونه گم شد....

نمیدانم چگونه گم شد....
در شهری که.....
تمام خیابان هایش را با هم گشتیم....
دیدگاه ها (۱)

منو سانیا و مهسا و نیلوفرو سحر و آیدا و نسترن

اگه بهش نرسیدی بازم تلاش کن...جواب میده هه.از این اردکها که ...

چرا????

بدون تو سخت میشه نفس کشیدن

|✨|آنقدر دوستت دارم ،که خودم هم نمیدانم چقدر دوستتدارم و هرب...

جاست مونیکاااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط