سلام برهمگی دوستان شبتون بخیر
سلام برهمگی دوستان شبتون بخیر
عکس پروفایم را دراین آلاچیق گرفتم
درزمانهای قدیم این منطقه درخت چنار زیاد بود
به همین خاطر به باغها وزمینهای این منطقه میگن(زیرچنار)
عکس پروفایم را دراین آلاچیق گرفتم
درزمانهای قدیم این منطقه درخت چنار زیاد بود
به همین خاطر به باغها وزمینهای این منطقه میگن(زیرچنار)
- ۳۷۹
- ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط