{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو از دفتر خاطرات مامانم کش رفتم و اینجا نوشتم ....۶سال

اینو از دفتر خاطرات مامانم کش رفتم و اینجا نوشتم ....۶سالم بود ..عاشق این خاطرم
دیدگاه ها (۳۶)

ولله بس عزمونی و شوفو .....اذا نیستکم ...هنوب کلیوم کلیوم عد...

اینو از تو گالری دوستم کش رفتم . 🗿 یوهاهاها 🗿

🐞دخت کفش دوزکی اگه ساخت ایران بود🐞🍬اینو وقتی که ۱۰ سالم بود ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط