یادش بخیر …
یادش بخیر …
دوره دبستان :میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداریم !
راهنمایی :یه غلط دارم !
دبیرستان :یه دونه درست زدم !
دانشگاه :فک کنم یه سوال رو فهمیدم
دوره دبستان :میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداریم !
راهنمایی :یه غلط دارم !
دبیرستان :یه دونه درست زدم !
دانشگاه :فک کنم یه سوال رو فهمیدم
- ۳.۹k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط