{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب جک بسه یه کم جدی باشیم

خب جک بسه یه کم جدی باشیم

فواید ابلیمو
.

.
.
.
.
.
. ترشه😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

😐😂😐😃😐😜😐😒😐😢😐😙

پدرم یه شکوه پا بر جا😐

اگه بر اثر کرونا از دنیا رفتم. روی سنگ قبرم بنویسید:“بر اثر ...

یادش بخیر …دوره دبستان :میومدیم میگفتیم یه سوال هم غلط نداری...

خب یه سوال من ( ژنیا) گوگولی یا جدی و خشن؟

رفتی فقط کم شده یه نخاله از خونه خب👍🏻✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط