{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دم خونه دوستم که بیاد پایین باهم بریم بیرون

دم خونه دوستم که بیاد پایین باهم بریم بیرون

داداشش اومد دم پنجره منم یهو هل شدم(طبق عادت معمول پشت تلفن) گفتم :

الو؟؟سلام! مریم هستش؟

داداشش هم نه گذاشت نه برداشت گفت: گوشی دستت صداش کنم!
دیدگاه ها (۱)

فلش بک ۳ سال پیش...ویو منیه روز ات تصمیم میگیره بره بیرون دو...

in your eyes

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط