یک بیماری خیلی بد فکری هم داریم که من بهش میگم خود شااااا
یک بیماری خیلی بد فکری هم داریم که من بهش میگم خود شاااااخ پنداری
اینجور مریضا وقتی ی پست رو میخونن به تنها چیزی که فک میکنن لایک نکردنه !
بیاین درمان بشین تورو خدا
اینجور مریضا وقتی ی پست رو میخونن به تنها چیزی که فک میکنن لایک نکردنه !
بیاین درمان بشین تورو خدا
- ۷۹۳
- ۱۳ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط