حسین(علیه السلام)اربابم!
حسین(علیه السلام)اربابم!
شب جمعه است و دلم رفت به صحن ارباب
کاش میشد که کمیل در حرمش میخواندم
شب جمعه است و دلم رفت به صحن ارباب
کاش میشد که کمیل در حرمش میخواندم
- ۲.۱k
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط