.
.
هرجای زندگی که حس کردی داری آسیب میبینی رها کن. مهم نیست چقدر انرژی و زمان گذاشتی. ریشهی بدبختی رو هر موقع قطع کنی اون شروع خوشبختیه …
خیابان ارم♥
سلام.صبحتون بخیر و شادی
هرجای زندگی که حس کردی داری آسیب میبینی رها کن. مهم نیست چقدر انرژی و زمان گذاشتی. ریشهی بدبختی رو هر موقع قطع کنی اون شروع خوشبختیه …
خیابان ارم♥
سلام.صبحتون بخیر و شادی
- ۲.۸k
- ۰۹ مهر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط