{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تویی قاتل سکوتم

تویی قاتل سکوتم

درسایی

برگرد اجی

بدون تونمیتونم

خواهش می کنم برگرد
دیدگاه ها (۲)

بدونت نمیتوم.... درساااااااااااا... اینوبفهممممم 💔 😢

یخ زدم... یخ زدم... کی برگردی بی معرفت... خودت قول دازی تااخ...

ببخش...بابت♥ ☆دوست داشتنت+مکنه بودن یادم نمیاد

لیدایی روو. ....اجی بیا بیا همین الان باهات کار. دارم اجی لط...

شهدای هويزه را یاد کنید بایک صلوات این کلیپ را بنید

خواهش می کنم فقط ۲ نفر😭فالو=فالو

لایک و کامنت و فالو یادت نره. کپشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط