لحظه ی شیرینی ڪہ بہ تــــــــــــــــــــو دل بـــــستم….
لحظه ی شیرینی ڪہ بہ تــــــــــــــــــــو دل بـــــستم…..
ازتــــــــــوپرسیدم من:تــــــــــومنی یامن تــــــــــو؟؟؟
وتــــــــــوگفتی هردو….
وبہ تــــــــــوپیوستم…
گفتم:ای کاش پناهم باشی
همه جاوهمه وقت
تـکیـہ گاهم باشی
وتــــــــــوگفتی:هستمـ……تانـــفــس هست….
کنارت هستمـ…
ازتــــــــــوپرسیدم من:تــــــــــومنی یامن تــــــــــو؟؟؟
وتــــــــــوگفتی هردو….
وبہ تــــــــــوپیوستم…
گفتم:ای کاش پناهم باشی
همه جاوهمه وقت
تـکیـہ گاهم باشی
وتــــــــــوگفتی:هستمـ……تانـــفــس هست….
کنارت هستمـ…
- ۲۸۷
- ۲۸ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط