{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دو سی سی بیشتر خون ندارم

من دو سی سی بیشتر خون ندارم
که اونم گوذاشتم واس روز مبادای خودم
خههههخهه
وللش خخخخخهعععه
دیدگاه ها (۲۲)

اگه دوروغ میگم بوگو دوروغ می گویهخخه

!!!!:(خهخهه

من که با یه کف گرگی میفرستمش پیش عمه نازنینشخخخهه

اگه جرات داری بیا بوگووود بیاااااااااااااعخخخخهه

اینو گذاشتم که شما واس هرکی که دوسش دارید بفرستید .خودم همچی...

╭  𓈒 ─ׂ─ׅ─ׂ─ׅ  ꒰ ᩧ  🫐 🦋   𑇓 ─ׅ─ׂ─ׅ─ׂ─  𓈒‌┆اطلاعات در کپشن👇┆┆...

میکاپ کاغذی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط