{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

!!!!

!!!!
:(
خهخهه
دیدگاه ها (۶)

آخه واسه چراااااااااااااعخههههخه

ای خااااااکااااوی خاااکااااااااهی خااااکاااااااااایواای وااا...

اگه دوروغ میگم بوگو دوروغ می گویهخخه

من دو سی سی بیشتر خون ندارمکه اونم گوذاشتم واس روز مبادای خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط