گریه.....آخرین چیزیست که باقی
گریه.....آخرین چیزیست که باقی
میماند!!
و بغض......یکی مانده به آخری!!
و امید....پیش از بعض میترکد......!!
میماند!!
و بغض......یکی مانده به آخری!!
و امید....پیش از بعض میترکد......!!
- ۵۸۹
- ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط