{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واضح بود یا بازم بگم؟؟ 🙂🥲

واضح بود یا بازم بگم؟؟ 🙂🥲
دیدگاه ها (۴)

آقای جئون نفهمیدید هنوز مگع.. پسرتون خعلی وقتع یع ددی دیگع پ...

بع قرااان این منم.. 😶بع حق بنگتن این منم.. 🤧🥲

عافیت باشع.. 🤧😄

گودبای پارتی ما هموطنان عزیز در لایو کوکی.. 🥲🤧برات لالایی خو...

از این واضح تر بگم؟😅🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط