{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بع قرااان این منم.. 😶

بع قرااان این منم.. 😶
بع حق بنگتن این منم.. 🤧🥲
دیدگاه ها (۱۶)

شرمندع مامی.. ولی فرزندت اینع.. 🤧🥲

Fuckkk... 🤐🥲❤️‍🩹

آقای جئون نفهمیدید هنوز مگع.. پسرتون خعلی وقتع یع ددی دیگع پ...

واضح بود یا بازم بگم؟؟ 🙂🥲

بع لطف این بزرگوار

آخه روباه بع این خوشتیپی مگه داریم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط