#سناریو
#سناریو
وقتی میگی میشه ببو/سیم؟!
نامجون: اووو البته "بوست میکنه"
جین: نه یاع یاع یاع
ا.ت: 😐
جین: باشه حالا "اینم بوست میکنه"
شوگا: هرچی بیبی'م بگه "به سمتت میاد و بوست میکنه"
جیهوپ: واییی واقعاا؟ "انقد کیوت ذوق میکنه که خودت بوسش میکنی"
جیمین: ا.ت خودتی؟ چیشد بلاخره تو هم دلت خواست بوست کنم؟
تهیونگ: امروز آفتاب از کدوم طرف در اومده بیبی'م میخواد بوسش کنم؟ "میخنده و میبوست"
جونگکوک: "بوست میکنه" خب حالا بیا بریم شهربازی.
وقتی میگی میشه ببو/سیم؟!
نامجون: اووو البته "بوست میکنه"
جین: نه یاع یاع یاع
ا.ت: 😐
جین: باشه حالا "اینم بوست میکنه"
شوگا: هرچی بیبی'م بگه "به سمتت میاد و بوست میکنه"
جیهوپ: واییی واقعاا؟ "انقد کیوت ذوق میکنه که خودت بوسش میکنی"
جیمین: ا.ت خودتی؟ چیشد بلاخره تو هم دلت خواست بوست کنم؟
تهیونگ: امروز آفتاب از کدوم طرف در اومده بیبی'م میخواد بوسش کنم؟ "میخنده و میبوست"
جونگکوک: "بوست میکنه" خب حالا بیا بریم شهربازی.
- ۱.۱k
- ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط