داشتن ِ تو کوتاه بود.. اما همونم کم نبود
داشتن ِ تو کوتاه بود.. اما همونم کم نبود
گذشته بودم از همه ….هیچ کس به غیر تو نبود
حقیقت و میدونی و ازم دفاع نمیکنی…
کنار تو می میرم و تو اعتنا نمیکنی
مردم تو رو از چشم ِمن امشب تماشا میکنن
فردا غریبه ها منو پیشِ تو پیدا میکنن
کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری
به روم نیاری که چقد میخوام که از پیشم نری
هر بار با شنیدن صدای تو آروم شدم
حتی واسه ی رفتنت پیش ِ همه محکوم شدم
گذشته بودم از همه ….هیچ کس به غیر تو نبود
حقیقت و میدونی و ازم دفاع نمیکنی…
کنار تو می میرم و تو اعتنا نمیکنی
مردم تو رو از چشم ِمن امشب تماشا میکنن
فردا غریبه ها منو پیشِ تو پیدا میکنن
کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری
به روم نیاری که چقد میخوام که از پیشم نری
هر بار با شنیدن صدای تو آروم شدم
حتی واسه ی رفتنت پیش ِ همه محکوم شدم
- ۱.۱k
- ۰۶ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط