{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودتونو میکُشین.

خودتونو میکُشین.
خخخخخخ
اگه تونستین!!!!!؟٭_٭
عمرا بتونین عمرااااااااااااااااااااااا
دیدگاه ها (۶)

خداییش نگا یک ساعته اومدم ریست بالارو میزنم رخدادهام همونه و...

تنهام چون هیشکی دوسم نداله

شاید از ویس نرم شاااااااااااااااااااید.

میخوام برم شوخی هم ندارم.God bye

اگه بتونین برین توی رمان یا داستان مورد علاقه تون، میرین توی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط