{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام برم شوخی هم ندارم.

میخوام برم شوخی هم ندارم.
God bye
دیدگاه ها (۷)

شاید از ویس نرم شاااااااااااااااااااید.

خودتونو میکُشین.خخخخخخاگه تونستین!!!!!؟٭_٭عمرا بتونین عمرااا...

چه شیکه!!٭نظرتون؟٭

لایک ××××××××××××××کامنت√√√√√اضافه کنم هر کی نگه خره .

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

میخوام اون جسارت رو برم ولی حوصله ندارم:/

Soonliy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط