{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دردمن چشمانی بود

دردمن چشمانی بود
ک ب من اشک هدیه میداد
ک ب دیگری چشمک زد..........
دیدگاه ها (۲)

طرفداراش کجان بیان لایکش کنن؟؟؟

اغوشی کبرای تومینویسم همین جابماند.شاید کسی روزی برایت بخوان...

من روانیم ک دارم سر این مثل سگ گریه میکنم ب زور جلوی اشک هام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط