{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب...میخواستم اینو بهتون بگم که لازمه چند ماهی از ویس برم

خب...میخواستم اینو بهتون بگم که لازمه چند ماهی از ویس برم...خودم نمیخواستم ولی مجبورم. بنابراین شاید هر چند وقت یبار بهتون سر بزنم و پارت بدم ولی دیر به دیر
دیدگاه ها (۲۷)

شرکتیدوم

من برگشتم ولی برای یک روز😔

خب سلام بچه ها اومدم یک موضوعی رو بهتون بگم چون که امتحانات ...

اهم خب سلام بخوام خلاصه حرفمو بزنممیخواستم بگم نمیرم از ویس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط