{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نهال: خوشحالی ؟

نهال: خوشحالی ؟
حامد: واسه چی ؟
نهال: اینکه دادگاه رو بردی
حامد: کاش تو رو می بردم...

#دیالوگ ( نارنجی پوش )
دیدگاه ها (۲)

و زنان در حوالی سی سالگیشاید دیگر #قلبی روی بخار شیشه نکشند ...

گوجو تو کی هستی ؟ تو چی هستی ؟که دل همه رو بردی

@سجادباغنده#الله و الله#صدباریکلا#ازهرنظر تو داری ماشالله#نا...

ای کاش می‌خوابیدم تو رو خواب می دیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط