{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا تولدمه...

فردا تولدمه...
و راستش اینو هیچکس یادش نی💔
اشکال نداره
خودم به خودم میگم
تولدت مبارک
دیدگاه ها (۱۴)

ته همه چیز همین بود؟ تهش یه بغض و یه سردرد شبونه و یه آدم دل...

تولدم مبارککککک

حققققققققققققق

راحت بخوام جوابتو بدم:فا..

فردا تولدمه پس تولدم مبارک 17《==== 16دارم ۱۷ ساله میشم انشا...

هعب یعنی دیگه هیچکس مارو یادش نی؟خعلی ها حتی سراغی نگرفتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط