{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حققققققققققققق

دیدگاه ها (۰)

فردا تولدمه...و راستش اینو هیچکس یادش نی💔اشکال نداره خودم به...

ته همه چیز همین بود؟ تهش یه بغض و یه سردرد شبونه و یه آدم دل...

راحت بخوام جوابتو بدم:فا..

حققققققققققققق

حققققققققققققق😂😂

حققققققققققققق🙂‍↔️(هر چی میزارم اینجا ادیت خودمه😸)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط