ای کاش آینه ی اتاقت بودم،
ای کاش آینه ی اتاقت بودم،
تا هر بار که روبهرویم میایستی،
تمامِ بغض و دلتنگیام را
در سکوتِ تصویر، به تو هدیه دهم؛
اما تو،
در تماشایِ خودت،
هرگز مرا نبینی
#سرمایه_جاودانه_قلبم❤
#عاشقانه
#amd_msn11
تا هر بار که روبهرویم میایستی،
تمامِ بغض و دلتنگیام را
در سکوتِ تصویر، به تو هدیه دهم؛
اما تو،
در تماشایِ خودت،
هرگز مرا نبینی
#سرمایه_جاودانه_قلبم❤
#عاشقانه
#amd_msn11
- ۱۲.۶k
- ۱۵ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط