{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسمــت را مــوج مــی‌بــرد،

اسمــت را مــوج مــی‌بــرد،

خــودت را کشتــی،

مــوهــایــت را بــاد

و یــادت را دفتــر گــم‌شــده‌ام!

اسمــم را

سنگــی نگــه مــی‌دارد

خــودم را گــوری، و یــادم را . . .

مهــم نیســت!
دیدگاه ها (۱۵)

کاش حداقل جوانمردی میکردیو “مهربانی ام” را بهانه ی رفتنت نمی...

بعضی وقت ها برنده میشیبعضی وقت ها یاد میگیری

زیادی خوب بودن خوب نیست زیادی که خوب باشی دیده نمیشویمیشوی م...

اگر روزم پریشان شدفدای یک تار زلفش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط