{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقای خاتمی خوشتیپ که دوره ی اون هیچ وقط برنمی گرده ؟

اقای خاتمی خوشتیپ که دوره ی اون هیچ وقط برنمی گرده ؟
دیدگاه ها (۳)

فکر می کنید کدوم برندست!!!

ناسر رزازی خاننده بزرگ کردها

این عکس خودمه(لطفن نظر بدین!!!؟؟؟؟

مدل!!!

این همون چیزیه که از ما گرفتن و دیگه هیچوقت برنمی گرده ....🥲...

اون موقع: گوگولی ، ناژژژ ، جوجوالان : جنتلمن ، آقا ، خوشتیپ

شیطان کش دوره ی کرونا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط