{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الهی وربی من لی غیرک........

الهی وربی من لی غیرک........
دیدگاه ها (۱)

با تو دیگه تنها نیستم،،،.....!!

بار ها بودی و دستم را گرفتی ای بی نیاز ترین......

ببخشش🙇 😌 ✋

وخدا همیشه هست.....!

الهی و ربی فمن لی غیرک 🥹🤲الهی شافی کل مریض

الهی و ربی من لی غیرک ،، ارحمنا یا رحیم🤲

یا الهی و ربی من لی غیرک❤️🌱معبودم! معبودم تنها تو هستی که می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط