{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو میدونی؟!!

تو میدونی؟!!
دیدگاه ها (۱۶)

از حامیم خوشت میاد 🤔🤔✨

پذیرفتن مهمه و واسی خیلیا سخته یک انتخاب غلط یک اشتباه بزرگ ...

هر هر هر هر 🤨🤨😒😄😄😆

دلیل زنده موندنت چیه و کی😐🤔🤔

فقط تو میدونی

تو که خودت میدونی ...

خودت میدونی واسه تو گذاشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط