{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلیل زنده موندنت چیه و کی😐🤔🤔

دلیل زنده موندنت چیه و کی😐🤔🤔
دیدگاه ها (۳۴)

هر هر هر هر 🤨🤨😒😄😄😆

تو میدونی؟!!

تو چه دانی که چه ها کرده فراقت با من😒😒

این خوبه یا نه بگو 😳

این قول موندنت بود 💔🥀😭😭😭

بی گناـــــه زنده بودن که دلیل زندگی کردن نیست❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط