{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی میگه...

کی میگه...
دیدگاه ها (۵)

تنهام نمیزاره ...:)

زِنـــدِگـیــمـــ شـــُدهـ بــازیـــهـــ بــَقــیـِهـ ...#هـ...

قول میدم راحت باشه....لاقل برای تو ...

دلم میگه...دلم میگه....تاسیان💟

همه اینا که اقای متکی و امثالهم از تورم و گرانی میگن مردم فو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط