{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا یهو شکه شدم بابت کرمان ((((= دست کم الان ۶تا کودک آ

واقعا یهو شکه شدم بابت کرمان ((((= دست کم الان ۶تا کودک آسمونی شدن((((=قلبم درد گرفت....
دیدگاه ها (۰)

اومدم خونه مامان بزرگم🙂هرموبع رفتم فیلم گرفتم😂

توی کامنتا بگید

اولین چیزی که فکر می‌کنی چیه؟تو کامنت برام بگو

خب بگیددددد

هنوز قلبم بابت چیزایی که حقم نبود درد میکنه.

حس میکنم این دفعه قلبم واقعا شکسته آخه درد میکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط