{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آجیا وداداشیای گلم

آجیا وداداشیای گلم

این عکس و عشقم نرگس واسم گذاشته

فداش بششششم قربونش بشم

خوووووب؟؟؟

خیلی خوشمان آمد

خوووووب ؟؟؟

چندوقتی میزارم عکس پروفایلم باشه

خوشمله ها ا ا ا ا ا ا؟؟؟
دیدگاه ها (۴۲)

@@@@

@@@@

@@@

خدایا ا ا ا ا ا ا ا ببخش...

الاااان میرسیم به بچه ی مننننفداش بشم منننن نانااازآلدن،براد...

عشق دروغین

part 4 طراحی برای انتقام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط