{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دربی رو بی مهدیم نمیخام خو😢 😢 😢 جاش خالیه زندگیم😢 اخه کیس

دربی رو بی مهدیم نمیخام خو😢 😢 😢 جاش خالیه زندگیم😢 اخه کیسه ها خودتون راضین بی باباتون بازی کنین
دیدگاه ها (۲)

مخاطب😏 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😏 😂 😂

جواب بده سنگ پا قزوین😏 😅

ب مناسبت دربی😍 😂 البته جای مهدیم خالی😔

😂

تئوری جدید..

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌𓊈 hᥱᥣᥣ᥆ hᥲᥣ᥆'᥉ ❕𓊉‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط