{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزرگ شدن باحاله ها اما ترسناکه!

بزرگ شدن باحاله ها اما ترسناکه!
چون دلبستگیام هم انگار داره بیشتر میشه!
.
دخترها از اولین روز تولد دلبسته میشوند.
از همان روز اول
هر کسی را که فکر می کنم برای من است؛
عاشقانه دوست دارم...
«و این خصلت در من (هستی)هیچوقت از بین نرفت!»
.
اما به نظر من تولد ،از طرفی، تلنگری هم هستش که باهاش خیلی چیزا یادآوری میشه.
مثل اینکه از سال پیش این موقع تا الان چکار کردی، چی و تغییر دادی و واسه بهتر شدن زندگیت و حال دلت چه قدم هایی برداشتی!
دیدگاه ها (۹)

تولدت مبارک پرسپولیسی ترین....❤

سرت سلامت جادوگر👑❤

تولدت مبارک عششششق❤😍👑

تکپارتی از جیمین One touch جشن تولد بهترین دوستت بود برای هم...

یه یارویی زحمت کشیده تو ناشناس یه عالمه سوال پرسیده:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط