{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرکت ساسکه رو دوس داشتم🤣🤣🤣

حرکت ساسکه رو دوس داشتم🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲۳)

مادارا و کاکاشی عجب کونیییی دارن🤣

ادامه میدین؟🙂

😀

دو اس اولو فقط واس فهمیدن ماجرا گذاشتم🗿🔪گشادم ترجمه کنم خودت...

من خودم اس دو رو خیلی دوس داشتم😭✨باکوگو جان تو اس یک سو حاضم...

من همیشه اواتار رو دوس داشتم و دارم...... من با اون بزرگ شدم

به شدت این حرکت ایسو رو دوست داشتم بنازم پسر🤣👌#ایسو_اسمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط