{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😀

😀
دیدگاه ها (۱۴)

حرکت ساسکه رو دوس داشتم🤣🤣🤣

مادارا و کاکاشی عجب کونیییی دارن🤣

دو اس اولو فقط واس فهمیدن ماجرا گذاشتم🗿🔪گشادم ترجمه کنم خودت...

از همه کسایی که حمایت میکنن ممنونم😀👈👉🎀

گاهی خدا دردها را نمی‌بندد فقط مسیر حرکت رو اصلاح میکند 💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط