قهوه خوشمزه است خوشمزگی اش به همان تلخ بودنش است وقتی می
قهوه خوشمزه است خوشمزگی اش به همان تلخ بودنش است وقتی می خوریم تلخی اش را تحویل نمیگیریم,امامی گوییم چسبید!
زندگی هم روزهای تلخش بد نیست,مثل قهوه میماند....!
تلخ است,اما..لذت بخش...تلخی هایش را تحویل نگیر,بخندوبگوعجب طعمی!!
زندگی هم روزهای تلخش بد نیست,مثل قهوه میماند....!
تلخ است,اما..لذت بخش...تلخی هایش را تحویل نگیر,بخندوبگوعجب طعمی!!
- ۷۳۵
- ۲۹ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط