{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی به فیلمبردار اس ام بگه من میخوام اکسو رو ببینم نمیخوا

یکی به فیلمبردار اس ام بگه من میخوام اکسو رو ببینم نمیخوام آسمون رو ببینم🦦
دیدگاه ها (۱)

🦦🦦🦦

منظورش اصلا اکسوالا نیست😔😔

نامردا چرا سکای و چانبک رو جدا کردین🥹🥹

از اول دبیو یکی از لقب های اکسو king of the concept (پادشاه ...

یکی بگه این قسمت جدید انیمه اوماروعه یا چی؟تو کامنتا بگین می...

یکی به من بگه این فصل ۵ کوفتی رو از کجا ببینم

یکی به من بگه اینو تو کوجا ببینم؟؟؟ #Head2Head

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط