{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدای من ....

خدای من ....
دیدگاه ها (۱)

برای تو.......

حس میکنم تورو تو هرشب خودم.......

این روزها خاموشم سردم حتی از سایم می ترسم ای خدا خسته ...

خنجر......

مهربانیت را شکر 🙏💚🦋شکر خدای زیبایم راشکر خدای رزاق راشکر خدا...

بانو آجین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط