{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

((((:

((((:
دیدگاه ها (۲)

عجب چیزی شدا😓

آدم گاهی خستس، دیگه نمیکِشهگاهی میخواد بره بیرون از این رابط...

ببین من دیگ حتی دلم نمیخاد بمیرم چیزی هم واسه از دست دادن ند...

❤ { ما دو بیهوده ولی خوب به هم می‌آییم }❤

این دوست عزیز

خخخخ حرف حق

🤣😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط