{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونا آدم بدی نبودن فقط شکسته شدن🥲

اونا آدم بدی نبودن فقط شکسته شدن🥲
دیدگاه ها (۰)

آهنگی برای وصف اتک ان تایتان😱😍صدتایی شدیمممممممم😍😍🫶🫶اینم قول...

چندتاشو تجربه کردی😞خودم:همشو🥲🥲

نباید اینو می‌دیدم🫦

نباید اینجوری تموم میشد😭😭😭

لایکو فالو یادت نره مهربونم

تو ادم بدی نیستی...

و تو میفهمی اونا هیچوقت مثل من برات نبودن...#هیونجین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط